mandag 22. august 2011

Ei fantastisk uke er over!

Ja, faktisk min beste noen sinne!!!:)
Og DET sier litt...?=)
Først må jeg få takke ALLE for at dette blei så bra og så vellykka OG så fint som det faktisk ble:)
Den Hemmelige forbannelsen(som jeg i ettertid så mangla noen tegn her og der) er teksten jeg leste inn på lydboka.
Så vet dere det!
Dere har vært med på å fylle meg med:
inspirasjon, kreativitet, glede, varme og skikkelig GOD leirstemning!
Er veldig for at denne bloggen fortsatt skal ha et liv, også etter leiren. Bli med på å la den leve videre!
Vi kan f.eks. utveksle kreative idèer, dele tekster og virkelig leve på og dele de herlige minnene vi er så heldige å ha sammen.
Vi kan og gi leserene et inntrykk av hvor fenomenalt detta har vært!
Ledsagerene har vært supre! De går på med liv og lyst:)
Intet er umulig for dere:)
Uten dere ville ikke detta ha gått...
Så til schæfera, skyller dere en stoooor takk! og mere til!:P
Og Hanne og Linda, dere var helt utrlige! Så samkjørte, og så til de grader fulle av spennende oppgaver, en glødene inspirasjon, varm humor, osv osv
Det var så fint, hele opplegget. Særlig at vi fikk gi så mange fine tilbakemeldinger på hverandres knallbrae tekster!
Og ikke minst automatskrivinga.Der kom det MYE rart, i allefall fra min side.
Håper dere alle har det bra,
at skrivedyret i dere har våkna, og at inspirasjoen fortsatt flyter i blodet.
Blogg-hilsen fra Elisabeth, og marsvina: Tiril & Piffi:)
Bilde av Elisabeth i aksjon i skrivestua

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar