mandag 29. august 2011

Noen bilder:

Skal vi se om jeg klarer dette med mine mangelfulle tekniske ferdigheter...



Fotograf: Pia

Edit: noen dager etter; bildenes tekniske egenskaper er det ingenting å si på men her kommer også litt info om hva bildene forestiller:

  • Øverste bilde viser hele forsamlinga andektig lyttende til Torgrim Forteller på Hovedøen.
  • Det neste viser Evelyns hund ( til venstre), så vidt jeg har skjønt en collie (???) , som her møter en annen hund av for meg ukjent rase.
  • Så holder Ingvild tale på festen. Til venstre Daniel som tydelig synes dette er en morsom tale og på høyre side Ida Marie, Kasper og Marianne som de nærmeste. 
  • Så er det Kristins tur til å holde deltakernes tale. Til venstre Evelyn og til høyre Ingvild andektig lyttende. 
  • Neste bilde Ingvild og Eli på bordet mens de synger Skriveleirsangen. 
  • Til slutt Brita og Elisabeth F ved pianoet- antakelig på avskjedsfesten

Eli "Storesjef"

10 kommentarer:

  1. Nydelig Pia!
    Eli Store-sjef!

    SvarSlett
  2. Kom bare på: det bør være billedbeskrivelser også! Kan legge det til etter hvert. Hilsen d.s.

    SvarSlett
  3. Lekkert med bilda! Glede mæ som en krokanrull tel beskrivelsan óg kommer. ;) Savne alle.

    SvarSlett
  4. Suuuupert! Og jeg som trodde det var Valon, bare stående i en noe ugjenkjennelig og lite fordelaktig vinkel, som var borte og flørta med Armani. Så feil kan man ta!

    SvarSlett
  5. Hmmm... Var Valon med til Fornebu????
    Da ER det nok Valon. Og dermed avslørte jeg mine mangefulle hundekunnskaper?!

    Eli NOK en gang!!

    SvarSlett
  6. Haha, det er nok førerhund-labrador-Valon! Pia:)

    SvarSlett
  7. PHEW, nå kjennes det ut som om jeg på hengende håret har klart meg i en sånn "kjenn på 10 rumper og gjenkjenn mannen din"-konkurranse.
    - Hilsen Kristin, hvis' førerhundlabrador henger i hælene - til og med på Fornebu!

    SvarSlett
  8. Og for min del slår jeg meg på huet og rister oppgitt over min manglende hundekompetanse! Selvfølgelig var det Valon og HVORFOR skulle Pia ta bilde av noen andre hunder enn dem som tilhører skriveleiren!

    Eli IGJEN!

    SvarSlett
  9. Hvorfor er du Anonym Eli? Er det fordi du er så profilert at du ikke vil bruke ditt virkelige navn? Jge skjønner deg godt, stalkers are the worst! Håper alle har det bra.

    Kosemoseoverdose fra Mehnaz

    SvarSlett
  10. Oi, se der. Jeg var visst også anonym. Da skjønne rjeg deg :)

    Mehnaz...igjen ;)

    SvarSlett